Dagens ridpass - Lucky!

När jag tog in henne var hon superlerig.. så det tog en stund att borsta henne. men till slut hade hon sin egen färg så jag sadla och tränsa och gick ut i paddocken.
skrittde på spåret ett tag, hon "hoppade till" lite då och då så ibland var hon lite spänd..
men efter ett tag börja jag jobba skritten, red alla tänkbara ridvägar, sen red jag några punkter från ett dressyrprogram, kan inte hela än så det blev bara det jag kunde :p
sen trava jag lite ridvägar, och sedan "programet"
sen fatta jag galopp, jag tränade på att det skulle bli rätt galopp men det blev fel typ alla gånger :/
sen red jag programet igen, nedsittande och det gick bra :D
känns lovande :D
så vi kanske får tillräckligt med poäng för att bli godkända på... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0