hejhej!

upptäckte att jag har lite skolarbete nu.. lika bra att göra det!
En engelska.. fick F särhelvete!
Läraren skrev:
"I think you got what it takes to this task Erika"
"So take your time Erika and compare, be detailed. Imagine me being stupid and you need to be very clear when it comes to explaining."
"imagine me to being stupid, hahah okej :D ;)"
och en annan engelskagrej :)
BARA ENGELSKA!!!
Sen har jag och en annan precis börjat med vårat UF, vi var så många och jag och den andra ville göra samma sak så, nu är vi ett företag! så har skrivit upp lite saker ;)
PLASTIC RETAINER! lägg det på minnet ;)
så när jag tänker igen så är det bara 2 uppgift :)
 
Jag fick btw C på historeprovet! :D väldigt stolt! med tanke på att jag knappt pluggade :)
17/25 inte illa :D
 
När skolan slutade gick jag och köpte "måste ha saker" sen gick jag till bibblan och där sitter jag nu och ska göra lite nytta! :D
 
upptäckte att en uppgift är kvar hemma :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0