LITE SCHOOLWORK!

är lite småirriterad nu vet inte varför...
aja nu har jag börjat med lite skolarbete! har inte så mycket, 2 jag ska kolla igenom, en jag ska skicka in och 2 jag ska börja med/göra färdigt! planen är att jag inte ska ha något skolarbete att göra i veckan, får se hur det går! någon lärare kommer säkert ge oss något..
Jb skolan utan läxor, yeah sure!
aja snart ska jag ut med lille wille igen!
efter det blir det att fixa "läxan"
sen ska jag stänga av datorn och kolla på vänner <3
"vad är det som är grön och säger "hej jag är en groda?" EN TALANDE GRODA! hahah det har jag fått från vänner :D och mina vänner har fått höra den några gånger :( börjar tycka synd om dem!
sen ska jag fixa mat och sedan ut med wille igen, sen ska jag ha lördagsmys, sen ska jag ut med wille igen, sen ska jag läsa och sova! :D
så ser min lördag ut!
 
aja nu innan jag börjar med läxorna på riktigt ska jag kolla fb, sen ska jag och wille ut en sväng i regnet om det regnar fortfarande ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0