Luuuckyyy!

höhö red Lucky idag! :D
Gick såå bra, veckans lektion gav resultat på Lucky också!
hon var så himla fin,formen var perfekt. bästa ever!
är hon såhär på söndag kommer vi få höga poäng minst sagt!
Red med sporrar på henne för första gången, jag är inget proffs på det. men ändå så gick det toppen :D
det ända vi behöver träna på är galoppen.. men den kommer.
skritten och traven är toppen nu! <3
jag har börjat rida, istället för att åka häst! ;)
 
hon var jättesöt i nya grimman!, bilder på det kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Angelica Andersson

Hon gick riktigt fint igår Erika! ni är så fina tillsammans. försök rida med vanligt bett i veckan, du får välja själv vilket jag ska leta fram några till som vi kan prova, tränsen ligger i någon utav de blå lådorna under min hylla i sadelkammaren! vi ses på torsdag om du inte kommer ut innan dess :)

2012-09-10 @ 06:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0