Onsdag!

efter skolan mötte jag mamma och åkte till vårdcentralen angående min hand..
sen åkte vi till märlarsjukhuset och röntgen, fick remiss dit..
får svar om 14 dagar, men det är säkert inte, onödig tid bara..
ja, det som har hänt är ju när vi ramla med cyklen i sommras tog jag emot mig med handen, den svullnade upp och blev blå och va det i några veckor, men jag kollade aldrig upp det, imorse när jag vakna värkte den och var svullen.. nu är den blå igen också!
något borde det vara tycker man!
 
så jag kanske va den som fick värst skador ändå! ;)
 
jag har bakat kladdkaka idag utan recept och jag lyckades fakstiskt :D
 
Nu ska jag plugga..!
 
saknar lite mitt bruna hår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0