sjuk...

blev inget  skola för mig idag, inget jag direkt gråter för! ;)
hela dagen har jag legat i min säng kollat på the middle, DH, sovit, kollat på ung och bortskämd.. osv.
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra :O
skolarbete? nej orkar inte.. kanske senare!
någon film med något ätbart och en chailatte/cola?
helt sjukt när man är hemma och är sjuk så äter man hela tiden, iaf jag :o
kanske baka :D nej orkar inte..
Nu har jag bestämt mig!
jag ska se vänner och fixa en chailatte!
men innan ska jag fixa i mitt rum!
 
innan jag somnar ikväll så ska jag tvinga mig själv att göra skolarbete!
annars blir det godisförbud resten av året, och det skulle jag inte överleva!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0