Termosmugg, bästa köpet på länge!

kom nyss hem igen efter att ha varit hos dom på våningen över!
så nu tänkte jag blogga lite!
 
Det köpet jag är mest nöjd med som jag fick med mig hem idag är min efterlängtade rosa termosmugg <3
hade lite beslutsångets på vilken färg jag skulle köpa.. Rosa/vit/svart/"blå"/röd. men eftersom jag har älskat rosa sen jag föddes så fick det bli en rosa från åhlens! bästa köpet på länge!
så varje morgon kommer jag ha min termosmugg med chailatte i till skolan! :D
har inte tagit bilden själv, tog den från google! orkade inte fota!
men den ser ut som på bilden, är den inte snygg!
 
En chailatte och en bra bok är bland det bästa som finns!
Eller en bra serie, Desperate housewives och en bit chocklad och en chailatte, mmmm!
 
jag tänkte på de som gillar chailatte springer och köper en hela tiden, men fatta vad man tjänar på att göra en själv?!
 
Nu ska jag se lite på DH, äta mitt godis och dricka min chailatte!
sen ska jag läsa och dricka min chailatte om den inte är slut, sen ska jag sova!
imorn ska jag städa sen ska jag träffa min fina vän och kolla och kanske tillochmed fota när hon ska på hoppkurs!
 
Ni som aldrig druckit en chailatte borde testa! sjukt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0