Torsdagens ridpass- LUCKI!

började med att volter och lite skänelvikningar och halter, gick över bommarna och så.
krävde inte mycket av henne,men hon var så fin!
i traven samma, gick helt okej!
sen gjorde jag några galoppfattningar! några jättebra! galoppen blir bättre och bättre!
 
sen gjorde jag en bana, och träna på att hålla galoppen i svängarna, vilket gav resultat!
sen bytte jag ut en upphöjdbom mot ett hinder, ca,50/60 bara :)
först ville hon springa förbi men jag övertalade henne så hon hoppade jättestort! xD
men sprången efter hitta "vi" avståndet och så, så det lev många fina och mjuka hopp!
hoppningen går också framåt!
sen när vi var nöjda så trava jag av henne och sedan skritta henne ett tag :)
det ridpasset var nog det bästa hopp/markarbetepasset!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0