Då var denna helg slut..!

jag har haft en bra helg, vilket har gjort att bloggen har fått lida och så har jag inte skrivit alla inlägg jag skulle, men aja bloggen är inte mitt liv på det sättet, saker och ting går före.
 
igår åt jag middag hos Elina, vi hyra en film "Bitchkram" ja alltså, det skulle vara en "feel good" film, men jag blev deprimerad? kanske säger något om den filmen ;)
sen gick vi en promenad och kastade bollar med gulle osv. såg harar och rådjur.
Elina bara "är det ett lodjur?"
VI började dagen på samma sätt.
sen när Elina åkte till jobbet, gick jag gulle ut och sedan satte vi oss i solen, sommarkänslor <3
sen har dagen rullat på, snart sovdags!
 
Ser faktiskt framemot en ny skolvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0