Cykla är bra!

Hela den här sommaren när jag skulle till Goli, eller som nu Nevada. Så har jag cyklat!
till Goli tog det 40-50 min (åt ett håll), men till Nevada är det kortare och det tar endast 20 min, och det är ju inte långt.
Nu ska jag komma till min poäng!
 
Att rida är lika bra träning som att cykla, så varför inte slå på stort och cykla till stallet även om det är en bit?
Nu rider jag 5 gånger i veckan, jag ska börja sista året i gymnasiet (och sen kanske ännu en sak kommer till) alla saker tar tid, därför finns det inte tid för gymmet som många speciellt jag vill.
så därför är det ju ännu bättre att cykla, när det går! - det gör jag!
 
att cykla kostar ju inget heller ;) så "dagens hiss" går till det :p
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0