Därför älskar jag att vara lillasyster!

jag är bara så glad att jag har 2 stora syskon att reta, för ni vet väl att småsyskonens jobb är att vara så jobbiga som möjligt mot dom stora i familjen!
 
Som tillexempel:
 
Mot min storasyster brukar jag säga "hur går det med dina killar?"
mot min storebror ska jag börja säga "tjetjing" och sjunga "ägg utan skägg"
alltså hur roligt?!
sen när de säger "sluta vara så jobbig" då kan jag vara glad för då har jag lyckats!
 
Sen är jag ju storasyster själv.. så jag vet hur det är.
Men jag kan inte bli arg på henne för liksom det är ju hennes jobb :)
 
Alla dessa kloka ord rakt från mitt hjärta!
-Erika Falkbäck Wallström 15:04 13-08-20-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0