Myyyynnddiiig

Nu är ju även jag myndig! Känns.. Precis som vanligt!
Jag var ju då sjuk på min dag, feber osv. Ja, jag kände mig dödssjuk.
Och nu är jag mindre sjuk, vill inte skriva att jag är frisk för då kommer skiten tillbaka. 5 dagar med feber tillochfrån slutade med träningsvärk i magen efter allt hostande!

Imorgon blir det stallet! Finally! Inte varit där sedan i måndags, känns inte bra i mitt hjärta.
Blir inget hårt pass, tänkte bara rida en stund barbacka :)

Imorgon skulle ju jag och mina fina vänner på krogen men för min del blir det inte av tror jag..

Nu ska jag sluta skriva men ville bara berätta att jag är 18! Nu. Och att jag ska till stallet imorgon <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0