11 sanningar!

1. äter jag inte blir jag en riktig Bitch med stort B! Därför äter jag hela tiden typ när jag är ensam.
2. jag gillar att träna. springa i skogen i full fart med hög musik i öronen <3 dock är jag lat. så det händer inte ofta.
3.Jag stör mig på massa saker, som tur är har jag lärt mig att hantera det!
4.Fyller 18 om 9 månader och 26 dagar!
5.Jag har inte direkt någon "Bästavän" men jag har några bra vänner :)
6.Beroende av Andra avenyn, Vänner och Desperate housewives! (godis, mat,fika)
7.Jag diskuterar ofta saker med mig själv.
8. Jag själv tycker att jag är grym på att baka och laga mat.
9. JAG HATAR när folk säger att jag är sur när jag inte är det.
10. Jag är ofta rädd. Mycket skrämmer mig. men inget skrämmer mig så mycket som vatten gör!
11. Jag är blyg och tyst låten när jag träffar nya människor och liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0