idag var det dags för avramling nummer 5. Men första ever på Lucky

ja så sant som det är sagt..
 
Jag började med att gå runt 2 varv i ridhuset då maria sa att hon var lite rädd vid en dörr.
efter ett tag rasa massor med snö ner från taket, Lucky får panik hon blev såå rädd. har aldrig sätt henne så rädd.
sedan satt jag upp.
sen rasa ännu mer snö ner, hon blev rädd jag satt kvar.
jag tänkte på att sitta tungt ner i sadeln,
jag lättade lite ur sadeln precis så blir hon rädd (vet inte för vad, inget hände) hon gör en cowboysväng och jag hänger inte med och åker av, halv vägs ner slår det mig att nu åker jag av, haha..
 
Blev mest chockad.
men jag hoppade upp igen och arbeta henne på volter. sen rasa ännu mer snö ner och då slängde hon sig och drog iväg, men då satt jag iaf kvar :p
 
gjorde inte illa mig, har bara ont i ryggen. men som sagt jag blev mest chockad.
Bra början på lovet :)
 
Men jag gillar Lucky lika mycket för det, alla ramlar vi av någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0