Lucky <3

 
Igår red jag Lucky <3
utan spö utan sporrar. i början var hon inte så villig och så, men sedan ju längre tiden gick lossnade det och hon blev bara så fin.
Red på volter, så hon blev rund och fin, satt även ner och arbetade.
När jag skulle fatta galopp drog hon upp huvudet. men jag fortsatte med  mitt och hon slutade.
 
Red i RIDHUSET. Hon gillar inte dörren in till ridhuset och hoppade till när en skulle komma in, men det är bara att hon får vänja sig.
det finns inte många hästar som är så snälla som Lucky, Några hästar bockade och höll på vilket hon struntar i.
 
Helt sjukt vad min ridning går framåt nu, både på ridskolan och Lucky märkte jag.
Bara för att mina händer är mer stilla och jag inverkar rätt.
Såå kul att sätta síg på hästryggen då.
 
hittade detta på hööks hemsida, hade varit så fint på Lucky, har tittat på pannbandet irl typ 100000 gånger.
 
Längtar tills jag börjar rida henne regelbundet igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0