Resor 2012

Tänkte skriva om mina resor 2012 då det blev några :)
 
Schweiz -  Zürich
Det var en cool resa faktiskt, sjukt varmt. tog även många fina bilder.
det var ett land som jag aldrig trodde att jag skulle åka till, men det var roligt.
under tiden vi var där åkte vi över till
Tyskland - Mainau
kollade på blommor och sånt man gör där, jag var mest glad att jag gick på tyskmark.
Norge - till pappa
flög dit ensam för första gången, roligt :D åkte dit en till gång ensam.
Mallorca - Alcudia
Firade mamma och janne.
Rolig vecka.
Fick vätskebrist engång och svimmade nästan på stranden - klassiker...
 
Flög sammanlagt 8 gånger. ;)
 
Länder jag varit i :D
Norge - typ 1000 gånger
Danmark - 1 gång, sen har jag åkt igenom danmark några gånger
Tyskland - 4 gånger ?
Gran Canaria - 1 gång VILL TILLBAKA :D
Mallorca - 2 gånger
Schewiz - 1 gång
 
Har hört att det kanske blir en resa snart ;)
Till ett drömresemål ;)
 
från mallorca 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0