Veckan innan lovet ser alltid likadan ut!

De flesta lärarna lägger alla prov/redovisningar veckan innan lovet, känns toppen!
Ska egentligen inte klaga för jag vet att andra linjer och klasser har det värre, men tycker det är konstigt att de gör samma sak varje gång innan lov!
 
aja detta kommer alltså bli en pluggvecka!
JAG TACKAR FÖR ATT JAG IAF HAR EN DATOR SÅ JAG KAN PLUGGA!
 
Torsdag: Redovisning på alla lektioner den dagen..! (har 2 lektioner men ändå ;))
Fredag: SSSSSSTTTTTTTTTOOOOOORRRRT HISTORIAPROV! typ 4 områden -.-
+ massa annat..!
kommer alltså plugga på nästan hela min fria tid. så får se hur det blir med uppdateringen!
 
Aja nu ska jag kolla över alla uppgifter och sådant så jag inte missar något.
tills jag ska kolla på PA vid 19 tiden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0