Hämnas/inte hämnas!

Min buss går om en timme, så jag hinner blogga lite!
 
En sak jag har tänkt på är att jag alltid tänker och diskuterar med mig själv när jag går ensam och lyssnar på musik.
VARJE GÅNG! det är precis som att jag pratar med någon liksom, fler som gör såhär?! :p
 
En sak som jag tänker mycket på nu är om jag ska hämnas (tänker inte nämna vilken händelse)
Seriöst, skulle vara så himla kul och framförallt så är det ju bra att göra det nu isåfall!
men sen är det så att ska jag hämnas och vara lika omogen som "hen" eller ska jag vara den mogne och bara hämnas i tankarna och gå vidare i mitt liv?
svårt val.. - Men jag hämnas dagligen i mina tankar så det blir nog bara det.
 
jag hade en hel text i huvudet, men orden kommer liksom inte. får helt enkelt skriva det en annan dag.
ha det så bra, nu ska jag fixa och alldeles strax gå till bussen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0