Lucki!

Idag när jag kom till stallet så var det första jag gjorde, KLÄMMA FINGRET! en klassiker..
När jag hade borstat Lucky visste jag inte om jag skulle rida barbacka eller med sadel :( haha!
men det blev barbacka, innan jag hoppade upp hade jag klickerträning.
Hon var med mig hela tiden förutom en gång hon gick ifrån mig, men då klicka jag och då kom hon till mig faktiskt. haha! söte<3
i ridningen så gjorde jag inget speciellt, lite volter, skänkelvikningar, längningar och allmänt chillridning. Red i alla gångarter!
i galoppen så gjorde hon något så jag verkligen kom ur balans, såklart hade hon öronen framåt och inga planer på att stanna, typiskt Lucky! men jag höll mig kvar!
När jag och Lucky är i balans lyssnar hon och är superfin, men hamnar jag ur balans så kör hon sitt race!
hon är verkligen underbar<3
 
Min vän skulle fota idag, men det blev inte så. hon föjer med på torsdag och fotar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0