Herregud!

Det lönade sig statistikmässigt att skriva inlägget om varför jag själv valde att sluta.
kanske ska skriva ett sådant varje dag så är jag snart i Sveriges bloggtopp!
 
Men som sagt, jag ser inte att jag har gjort något fel i detta, Sverige har yttrandefrihet vilket betyder att jag får skriva liknade inlägg.
på Facebook var det kaos ett tag tillochmed!
men det värsta var nog meddelandet en människa skrev till mig, det innehöll grejer det!
antar att det är det som storbloggare får handskas med såå..
 
Mot bloggtoppen och vidare!!
 
Lektionen gick skiitbra!
fick lite tips som kan även kan använda på andra hästar.
jättekul att träna för en BRA tränare också som kan ge små enkla tips för enorma resultat!

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Frida är GRYM!!! :D

Svar: Verkligen! :D
SannaErika

2013-07-14 @ 19:27:14
URL: http://sarahertzberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0