inte ens samma land!

Jag är ju en sådan tänkare! jag tänker så mycket och mycket är bara skit, men inte detta jag ska komma till nu.
 
idag tänkte jag på hur det skulle vara om jag hade haft min pappa närmare mig, undra hur jag skulle haft det då?
Det hade ju varit najs, om vi hade bott närmare varandra, men nu är det som det är och det är ganska bra det också.
så idag tog jag mig i kragen (som jag inte har) och gick till ica och köpte lördagsgodis ala PappaFeliciaErika style!
alltiså inte lösgodis utan stycksaker!
Jag köpte björnar i ask ( för det gillar Felicia) kick (för det gillar pappa) och center (för att det inte finns något godare) jag är så smart, längtar inte tills jag blir myndig eller framförallt jag vill inte bli vuxen..
jag kommer alltid ha godis på lördagar för det är jag uppväxt med PUNKT.
 
Nu ska jag kolla på film, och äta mitt godis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0