Jobbat halvtid!

Och det firade jag med att tappa nyckeln till skåpet! :D
3 gången jag tappar nycklar....
Så det var liksom bara att ringa driften, "är det omgående" - Alltså nej jag kan gärna stanna kvar och jobba kväll också. "haha går det bra" - Nej, hade det gjort det hade jag inte ringt dig. "har du hål i fickan" - ja tydligen..
 
Älskar människor som tror att dom är så roliga med deras kommentarer..
Men innan det var min dag bra, fast när jag tänker efter kunde jag faktiskt se detta komma..
Imorse såg jag fram emot min lyxfrukost med melon, den smakade skit.
Mina pennOR gick sönder..
sen tappade jag nyckeln, märkte de dock i tid. "jag kanske borde sätta något på den"
synd bara att jag ínte kom tillhandling..
Och ja nu har jag fett ont i huvudet..
nu ska jag chilla
hare bra!
- inte min dag idag! kockade ägg, mmm! när jag skulle hälla ut vattnet så hällde jag över min fot och pekfingrarna.. FETT ONT! samma fot som jag klämde förra veckan och samma hand som jag skada förra sommaren.. FUCK Life just nu...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0