Att Fota!

Jag tycker det är grymt kul att fota, för det mesta. i början av ettan kunde jag ta kort på vad som helst. nu kan jag inte det. för det är inte roligt, det intresserar mig inte.
Det är roligast att fota när bilden berättar något och samtidigt visar något, när man har en baktanke med det hela och inte bara tar kort på en random stol. hur kul är det?
 
Nej men jag tycker det är kul att fota för att sedan se hur man förändrar sitt sätt att fota.
Sen är det roligaste när man lyckas ta den där bilden man har i huvudet! *that feeling*
 
Svårt att förklara varför det är kul att fota.
Men detta var några anledningar!
 
Två bilder by me!
 
Såhär ser jag ut när jag ska fota ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0