Blivande GladiatorN!

Det blev en powerwalk i ca. 1 timme
igår sprang jag 2 timmar och Lördag en timme. Snacka om att min träning är igång igen, får se hur länge jag orkar! ;)
Jag är så hilma hurtig!
 
Såhär har jag lagt upp min träning för Å-varvet!
(om jag inte springer det, så är det iaf inför beach 2013)
Springa/powerwalk, mest spring 2 gånger i veckan
only powerwalk engång
(i april byter jag ut den mot, cykling)
Sen rider jag ju på ridskolan engång i veckan, sen har jag ju Lucky.
 
Jag vet att det kan vara svårt att hitta motivation, såhär gör jag:
jag tänker ut en runda, när jag väl är på rundan tar jag extra vägar, så den blir längre. förstår ni?
Det är fett smart och effektivt!
 
Varför jag älskar att springa ute:
Jag får tid för mig själv, Toppen!
Jag tänker även ut läsvärda inlägg osv.
Det ger mig med andra ord motivation!
 
ÅÅÅ, kolla värsta fina bilden <3 steget liksom!
 
Nej nu ska jag ta tag i min "To do"lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0