Efter studenten!

Jag vet faktiskt inte vad jag vill göra.
Allstå ett alternativ för mig är att börja plugga där på hösten till lärare, jag har alltid haft en dröm om det. Det är inte omöjligt heller.
Annars skulle jag vilja söka jobb, typ ica, Mc donalds vart som helst nästan och spara pengar för att sedan ev. kunna flytta till danmark!
Jag gillar danmark, jag tycker det är fint där. sen är det ju inget fel på danskarna heller. liksom språket? hallå!
Annars har jag väl en liten tanke att jobba spara pengar och plugga eller något i USA som många andra?
Alltså man kan göra så himla mycket om man bara vill!
Man behöver inte sova bort hela dagarna bara för att man har tagit studenten.
 
En annan tanke som det är nu är att stanna i sverige plugga/jobba för att sedan kunna köpa EGEN häst.
 
Nej, jag har ingen aning faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0