sedan jag bloggade live sist!

Torsdag:
Bytte bort muggarna mot bara händer. Åt pannkakot @my place!
Efterskolan blev det en Powerwalk en timme med Gulle.
När jag gick dit sa en gubbe till mig " Du har hål i byxorna" NEHE! eller jaha, var det därför det var lite kallare om ena knät?
Fredag:
Blev klar med min gubbe på bild och formen, om ni had följt mig på instagram hade ni sett den.
Lunchade även med mimmi och Amanda. NaJSI!
Lördag:
Började dagen med en lång prommenad, åt en av de nya glassarna påvägen ;)
PREMIÄR! det var även premiär för solglasögon!
Kollade på melodifestivalen, HELT RÄTT LÅT VANN!
Söndag:
Gav min syster frukost på sängen, tog mig en springtur och ja det var väl det jag gjorde den dagen.
Idag måndag:
Sprang jag en tur efter skolan, gick på runt på tunis med Elina, åkte till Ö&B och köpte kinderägg <3
Nu ska jag fixa tidsinställda och försöka göra lite nytta.
 
Resten av veckan:
Tisdag; Ridskola
Onsdag: sen skoldag, Gulle
torsdag: Lucky <3
Fredag, Söndag: Gulle
Lördag: Fota Amanda och Lille Dacke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0