Fake?

Förr eller ja för ett tag sedan fanns det inte alls många tiggare här i eskilstuna, MEN NU vad hände?
När jag gick igenom stan efter skolan bara på den lilla vägen såg jag 4 tiggare..
Förr var det "bara" tiggare som verkligen behövde hjälp, men NU!
jag kan lova att 95% av alla tiggare i dagens samhälle är "fake"..
Det är synd för enligt mig så förstör de intrycket av våran stad.
 
Idag såg jag en väldigt söt sådan, han såg liksom så snäll ut :(
Jag tänkte ge honom pengar men jag vet liksom ger jag en gång, så kommer jag ge nästa också.
Och han kanske bara  var fake han också..
Men jag skulle kunna ge honom mitt studiebidrag så söt var han, jag såg en som gav och han sken upp som en sol.
Detta måste ju bara bevisa att jag är en snäll människa!
Idag åt jag, Amanda och Mimmi Mc Donalds till lunch, sååå gott!
Debatten om nästa tisdag fortsatte.. haha! jag kommer aldrig erkänna att de har rätt, för jag har rätt!
Vi kollade på film, plockade ner utställningen och sen fick vi sluta men jag satt kvar och spelade yatzy med Victor jag VANN ganska stort.. jag hade hela 80 poäng mer!
 
Nu kollar jag på vänner!
Karol är inte samma person i första säsongen som de resterande.. WHAT!
och det såg jag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0