IMAGINE PEOPLE!

Något jag hatar ät att klippa håret. jag blir aldrig 100% nöjd.
Ångesten när man ser att frisören bara klipper och klipper liksom.
Ibland (nu..) är de så illa att jag seriöst överväger löshår! dock inte de lättaste när jag har olika färger över och under. men jaja, det växer ut igen..

Eftersom jag ska springa (gå;)) Å-varvet så måste jag seriöst börja träna.
Så idag när varken ELINA eller MAMMA kan skjutsa mig så ska jag cykla till stallet, och de tar ca. 45 minuter om man cyklar i normalt tempo, haha! TRÄNING PÅ HÖGNIVÅ!
 
aja nu ska jag kolla lite på film sen ska jag gå och köpa en dricka (dagens andra..) så att jag överlever kvällen!
sen är de bara att byta om och påbörja cyklingen..
 
om..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0