MIN LÖRDAG

ÄNTLIGEN FICK JAG MIN EFTERLÄNGTADE PIZZA <3
 
idag har jag typ sovit, kollat på glee, ätit osv.
hade egentligen velat gå till parken zoo, bara för att det var fri entré. min kropp tillät inte det.
Nu tänkte jag att jag ska fortsätta kolla på GLEE, avsnitt 10 har jag hunnit komma till ;)
"Sue" är ju konstig.. hon har även alltid Adidas kläder. PRODUKTPLACERING! störande som sagt..
5 dagar till new york
30 dagar till sommarlov
42 dagar till "sommarpraktik"
 
avslutar med 2 hissar och 1 diss!
HISS
Cola Zero! - Det blir godare och godare
Glee - har försökt börja se serien flera gånger men avbrutit, gav det en chans igår och det är faktiskt en helt okej serie!
DISS
Att jag var så sjukt att jag inte klarade att åka till Stockholm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0