jag vill blogga!

men helt ärligt jag har inget att skriva.
Nu skulle jag ju kunna fråga mina 3 läsare "vad ska jag blogga om?" men grejen är att ingen kommer kommentera så jag struntar i det då de bara kommer bli pinsamt!
 
Nu skulle jag kunna skriva ett dåligt skämt, men inte ens det har jag på lager!
 
men okej! nu kommer jag berätta en sanning om mig i brist på annat!
När jag ogillar människor har jag svårt att acceptera att dem finns, sådan är jag!
så när jag skulle ta bussen i torsdags så hoppades jag att .... Göran vi kan kalla hen Göran!
då hoppades jag att Göran inte skulle ta samma buss som mig, men klart som fan att G skulle de.
Pinsamt det blir om Göran listar ut sitt riktiga namn!
 
Nej det var allt nu har jag ansträngt mig tillräckligt..
Me and tha Golle!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0