Måndag!

Nu är jag hemma igen efter att ha kört en dubbel lektion! :) backa lite, start i backe och "sväng runt gatuhörn" sen gjorde jag en perfekt parkering, OH SNAP!
Idag slapp jag blåsa i alkomätaren också, han trodde inte att jag drack vin till frukost men jag smakade faktiskt mammas glögg igår? har dock bara behövt blåsa engång :)
jag har en körlektion imorgon och en på fredag 07.30! vilken innebär att jag måste gå upp innan 6 för att hinna vakna..
 
Senare ska jag ta bussen till stallet.. satan i gatan om Göran tar samma buss!
kameran följer med så jag ska fota lite tänkte jag (nehe vad har man annars kameran till..)
 
Nu ska jag plugga lite teori, det var en jävel som klarade teorin idag, vi kan kalla denna man för Burje! Burje fick 52, jag ska få 65 oh SNAP!
ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0