hur var det med drivningen?

alltså igår när jag skulle spänna sadelgjorden ett hål till så hade han öronen framåt :o liksom vad hände?!
jag la fram en bom på kortsidan och hoppade upp!
För det första ville han inte gå, sen gick han jäättesakta! sen gick han framåt, han gjorde samma sak när jag kortade tyglarna! Det är ett ställe på banan han kollar till på, men när man väl får han att stanna där osv. så är det inget :o gjorde volter och serpentiner, tränade på att han skulle vara rak på rakt spår oså.
och till bommen!
han stannade engång i trav men det var totally mitt fel.. hur var det med drivningen?
Men annars gjorde han det bra, vissa gånger stanna han till lite, men när han gjorde det utan problem så avslutade jag!
Skrittade av på slingan!
Nu ska jag skriva lite på filosofin och No för kommande prov!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0