När jag skulle skriva om min redan dåliga dag..

så såg jag den översta kommentaren. så typisk kommentar i internetvärlden.
Båda kommentarerna är från samma person.
Om man kan döma hur en person rider utifrån en bild till 100 % så är personen väldigt begåvad.
speciellt som i detta fall när sporren inte ens nuddade hästen.
- sen vill jag bara säga att Nevada testade inte mig på ett sätt som gjorde att han ville bli av med mig.
så tråkigt att dessa kommentarer blir vanligare och vanligare.
Jag personligen skulle inte kunna leva med mig själv om jag lämnade liknade kommentarer.
Det är min åsikt, och det är den ända som räknas på MIN blogg.
#skickavidarenätkärlek
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0