Nevada testade min balans lite bara!

Dagar som denna är det underbart att vara medryttare!
ingen tidspress bara mys liksom.
 
jag borstade Nevada noga,NOGA! han fick äpplen och behandlades som en kung!
Valde att rida barbacka eftersom det är skönt för Nevada att slippa sadeln sen är det sjukt kul att rida barbacka!
Tänkte rida i skogen men ändrade mig ganska fort när vi väl var där. så fortsatte på slingan, sen såg Nevada något, så han hoppar till och slänger sig runt, jag flyger rakt upp men lyckas hålla mig kvar. några hundra meter senare ville han inte gå förbi höpåsarna som jag ställt vid hagen..
Red lite på banan också och travade lite han var så fin!

När jag släppte ut honom i hagen igen gav jag dom hö och bara chillade med dom när de åt, mys!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0