Måndag

i dag var Nevada envis! dock var han väldigt snäll när jag hämta honom från hagen! jag började barbacka, men jag valde att gå och hämta sadeln då Nevada totalt vägra och gå :o med sadeln gick det lite bättre, en galoppfattning tog han direkt :D han var fin i formen och sedan efter en paus så var vi tillbaka på 0 då han vägrade att gå, han gick verkligen inte!
Avslutade i alla gångarter på slingan då jag vet att han gillar det, Nya tag på onsdag, tror jag ska rida ut då!

När jag kom hem bakade jag macarons, FAIL och USCH! smörkrämen blev god :)Sen bakade jag fryst limetårta, jag hade gjort om ett recept lite och gud vad gott!Lika fin som god blev den.de du behöver är endast, smör lime digestivekex, florsocker och grädde :)jag valde också att ha kiwi som dekoration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0