Hästarna i mitt hjärta!

Först ut har vi Radja!
Tror ingen på ridskolan iaf har missat att han var min favorit ;)
Nej men Radja har lärt mig så mycket, han lärde mig bland annat att sitta ner i sadeln i trav på skumpiga hästar.
Han lärde mig även att hårt arbete lönar sig, sista gångerna jag red honom fick jag honom att arbeta i form, och han var inte helt enkel!
Älskade ponny!
Sen har vi Lilla gubben! Han var den första som jag fick att arbeta i form, han var den jag gjorde mina första galoppombyten på, han var den som jag fick ett toppen självförtroende i hoppningen med, han var en sådan som kastade av många i hoppningen, genom att stanna och dra ner huvudet. Jag hoppade honom barbacka!
Jag skulle hoppa ett litet hinder, sagt och gjort, efter de drog han iväg mot nästa som var 80/90, jag försökte styra för kung och fosterland, innan jag insåg att de bara var att hålla i sig<3
Sen har vi Lucky<3
Hon var den första jag red ut själv på, hon var den första jag tränade lite från marken.
i ridningen så gav Lucky med en bra grundbalans, hon lärde mig även att vara följsam i hoppningen, eftersom hon ganska ofta hoppade av stort.
Sist men inte minst Nevada!
Med honom har jag fått en väldigt bra balans, efter alla gånger han har blivit rädd ;)
jag har även blivit mer bestämd, för att ibland behövs de ;)
Det är roligt att sitta upp på Nevada varje gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha lilla Erika det hindret du hoppa LG barbacka på va typ 60 ;) inte 80/90 :*

Svar: Man måste ju skryta lite .. ;)
SannaErika

2014-04-30 @ 13:57:45
Postat av: Anonym

Oj det va föresten Amanda som skrev det förra xD

2014-04-30 @ 13:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0