Nyårslötena 2013/4

Mina löften 2013 var
Köpa Ipad mini
Köpa ny mobil
Lära mig att spara pengar
Röra på mig mer
Alltså nästan bara löften med pengar inblandade. första gången jag också uppfyllde alla löften! 
 
i år 2014 är mina mål
Ta studenten - 6:e juni!
Fixa körkort - fixat (Y)
Fortsätta rida Nevada - Gör fortfarande :D
Spara möney - håller på!
komma in på den utbildningen jag vill
 
Studenten tar jag 6:e juni, jag har körkort, jag rider fortfarande Nevada och jag sparar pengar som aldrig förr.
11 juli får jag dessutom besked om jag kommer in på "drömutbildningen".
 
Om man kollar på alla löften så ser man att de från 2013 har med saker jag ska köpa för de mesta, i år är de något jag vet/vill kommer ske. Alltså inte med så mycket med pengar att göra, vilket jag tror har med att jag har blivit äldre, och just pengar är inte så viktigt för mig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0