Slappna av förfan!

Idag red jag på banan med sadel. Han var lite spänd samt att han slängde sig hit och dit, första gången höll jag på att åka av så så slängde jag mig runt hans hals av ren reflex ;)
Höll på att börja gråta ett tag då han inte alls lyssna, men jag skärpte mig och började med att slappna av själv vilket gav positiv effekt på Nevada på engång, såklart. Efter ett tag arbetade han bra och var så fin, kul att rida då :)

När jag kommer såg jag att jag hade paket att hämta, så jag slängde mig på cykeln och cykla mot Ica!
I paketet låg mina tretorn! 
Hann inte fota när de låg i paketet tyvärr :p
Blir att inviga de imorgon!
Jag tror jag ska rida ut barbacka en sväng, och rida i alla gångarter på grusraksträckan? Hur länge sitter jag kvar då tro? I lördag tog de hela 5 minuter innan jag var av ;)
Blir säkert banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0