HOPPADE I SKOGEN :D

Idag cyklade jag till stallet precis som igår, jag blev även idag som alla andra gånger jag cyklar påmind om varför min cykel gärna får stanna hemma. Min cykel blev en bitch efter den "lilla händelsen". Om min cykel skulle vara en människa skulle den vara den som alltid ska vara värst! 
Växlarna hoppar som de vill och bromsen fastnar, och vet ni? i höstas så låstnade hjulet ;)
NOG PRATAT OM MIN CYKEL!
 

Idag hoppade vi i skooogen!
Tankarna fram till stocken är alltid samma "tvärnitar han nu, då åker jag av" men om jag skulle göra de så är det ju inte farligare än så, tur att Nevada hoppar allt i skogen, eftersom han drar iväg mot stockarna av sig själv almost.
SÅKLART skulle något hända med hans bakskor, den ena åkte bak och den andra blev lös. 
(smsade hans hovslagare som kom och tog bort skorna och imorgon får han nya)
Men han skötte sig bra <3
 
hängde lite med P också, borstade han lite med en magic brush, borstade man och svans och självklart så klappade honom lite.
 
imorn får Nevada vila.
 
lite bilder från i onsdags:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0