Om några år när jag..

... FLYTTAR HEMIFRÅN så kom jag imorse på en sak jag ALLTID kommer ha hemma!
BACON! Jag skulle kunna leva på det!
 
Men okej, nu lite framtidssnack!
För någon dag sedan så kom det en ide in i mitt huvud på utbildning som jag vill gå, det var som en blixt från klar himmel.
Liksom, JAG, ERIKA som alltid har levt (och kommer nog alltid göra) efter Ju mer socker dessto bättre. jag som varje tisdag förut på mc donalds efter/innan ridningen. IAF!

UTBILDNINGEN jag vill gå blir man kostrådgivare på! hur coolt hade det inte varit att ha på cv:t?
Jag vill inte jobba som det (som det känns nu) men det känns som att det kan vara en bra utbildning, för min egen skull!

Jag vill såklart bli förskollärare, men om det är så "svårt" att komma in som det var nu, så måste jag ha annat att göra. jag ska fortsätta söka den tills jag kommer in!

Men nu är prioett att få jobb, men tills den dagen kommer så fortsätter jag att ligga i min säng, äta mat och åka till stallet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0