Fina hästen<3

Igår red jag på banan, drog fram en bom (när ändå underlaget var så bra) och gjorde ganska många galoppfattningar!
kan säga att arbetet fick toppen resultat! han var avslappnad i en fin form, arbetsvillig, lagom pigg och arbetade med ryggen = kul att rida!
 
Gjorde lite serpentiner och sådant under uppvärmningen, sen fick han paus!
red över bommen i skritt för att kolla hur han reagerade på den först, man vet aldrig med Nevada! ;)
sen trav över den och sedan galopp, dom flesta gånger gick det såå bra!
när jag travade av var han så fin <3  jag tappade spöt, men han lyssnade på små hjälper, garantera ett av de bästa passen! länge sedan jag red så här, brukar mest bli chillridning, mest pga. underlaget. det gäller att passa på!
 
jag la även in ett äpple till honom i boxen, men de ville han inte ha, men när jag tog ut honom och borsta på honom gick de bra att äta de, knäppisen!
 
-Inte så kul att blogga om stallet när man bara har gamla bilder, jag ska försöka få med Elina på lovet så hon får användning av sin NYA kamera!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0