Han förjänar det bästa!

i både onsdags och igår borstade jag Nevada Extra mycket och gav en extra morot eller 2 för att han förtjänar det bästa!
i onsdags var han lite på tårna när jag tog in honom men jag utmanade ödet och struntade i sadeln! länge sedan jag red barbacka, och det är ju så härligt :D han snubbade/blev rädd några gånger, men jag satt där jag satt vill jag lova ;) skrittade mest men travade lite också, han lyssnade bra! 
 
igår tog jag sadeln ;) värmde upp och tänkte framåt så jag kunde börja jobba och så han inte skulle vara så "hård i munnen".  gick bra, en red jag lite tempoväxlingar i travet :) gick bra, testa även lite i galoppen, gick lite bra lätt var det inte ;) skrittade av länge, tror han blev lite trött.
 
Lilla hästen<3 
imorgon blir det antagligen skogen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0