Måndagens ritt!

hör och häpna! igår red jag ut barbacka!
 
förra gången fick jag för mig att han var mer försikig när man satt barbacka, men ja, då kanske han bara hade en bra dag ;)
I sista nerförsbacken innan sista skogdelen så stannade han och drog ner huvudet, tack liksom!
sen i sista skogen såg han en människa, oj läskigt!
sen ville han gå en väg och jag en annan, när jag väl hade övertalat honom låg det granris på stigen -.-
LÄSKIGT! så jag fick rida rakt in i skogen och ner igen för att komma förbi ;)
Annars så skötte han sig bra!
 
jag travade en del på den långa grusvägen, och sedan sista vägen innan stallet så brukar han bli så himla pigg så där gjorde jag många halter så jag skulle ha kontrollen ;)
han blev så fin i formen efter dessa halter <3
 
har bara gamla pictures!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0