min roliga dag!

igår kväll hade jag feber igen och jag har varit sjuk tillochfrån sedan 14 december.
Kära äckel virus eller vad det nu är försvinn!
och idag fick jag höra att det kanske blir doktorn om jag inte blir frisk snart, eftersom man kan få hjärtmuskelinflamation?, vilket skulle göra att jag inte skulle få åka till stallet på 3-6 månader, INTE OKEJ! visst alla blir sjuka, men att vara utan stall så länge kan jag inte acceptera.
 
så idag har jag sovit ;) kollat på film och nu har jag pluggat teori i några timmar. kul dag, och nu ska jag göra ett test till.
 
Känsliga läsare varnas!
en sak jag tänkte på igår när jag hostade (slemhosta) så smakade det typ betfor/havre :o inte för att jag har ätit de men ni fattar :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0