NEVADA BRYR SIG INTE!

i torsdags så red vi på banan, skrittade fram och arbetade lite, sedan travade vi, och efter ett tag samlade jag honom, och sedan längde. gjorde så ett tag och kollade på klockan (40 min bara rann iväg), ingen galopp hans med. valde att ge honom en paus för att sedan trava några varv i vanligt tempo för att sedan skritta av. 
jag tror det var nyttigt arbete, jag fick kämpa på med benen, och nevada fick hålla kort trav men han lyssnade bra!
igår skrittade vi ut i skogen, härligt! förutom att jag glömde mina vantar hemma, rida och fixa mat med frysna fingrar.. not så kul..dessutom var det centimeter ifrån att bli av med min fot ;)
Aja, som om Nevada bryr sig om att jag glömde mina vantar, han vill ha mat oavsett liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0