sista lovdagen!

idag ska jag värma upp inför skolan.. känns inte kul, jag har ju då varit ledig sedan 13 december pga. jag var sjuk..
aja snart sportlov! :D
 
så idag ska jag fixa svenska, doktor glas saken (såklart hade jag inte sparat något så jag får börja om, FAN), sen ska jag även kolla igenom mitt tal, som jag dessutom redan har haft men skit vikarien gav mig ingen omdöme eller hon slarva bort det eller någe... -.- varför just mitt?
sen ska jag baka och fixa receptet + fota.
ja, resten av min tid idag kommer gå åt till teorin..
 
just såhär man vill spendera sista lovdagen :)
veckoplanering:
Onsdag: Skola, Stall
Torsdag: skola stall
Fredag: körlektion, skola, Teoriplugg
Lördag: Stall, ev. baka en jäkla massa och fixa 3 rättersmiddag.
Söndag:gå ut en sväng och röra på mig, resten av dagen kommer gå till att plugga teori.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0