DET ÄR OKEJ!

Asså okej att det är super varmt ute, det är trotts allt sommar!
Men att det är så varmt inne i lägenheten så man inte kan sova någonstans känns mindre okej, speciellt när jag är beroende av sömn då jag får feber om jag inte sover! (Y)
 
Igår åt jag och mamma slagsta glass<3
 
Nevada skötte sig väldigt bra i värmen igår, han gjorde fina lätta byten speciellt i ena varvet, han var ganska spänd, men vissa studer var han fin :)
 

idag är det min sista stallfriadag på 2 veckor, då jag har mina dagar + resten då ägaren åker iväg. Jag klagar INTE! kommer bli massa mys blandat med arbete :D
 
Det ska bli så mysigt med höst och vinter igen, med mysa halsdukar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0