HEHEHAHAHIHI

Idag tog vi några varv runt slingan, vet inte när jag red där sist. Typ Mars? den gången höll jag på att flyga till Kina då Nevada såg troligtvis en älg. men idag skötte han sig bara såå bra! han lyssnade framåt och bakåt med små hjälper. han fick bestämma tempot i sista traven, då han älskar att trava fort!
han var pigg med öronen spetsade framåt hela tiden, tror vi uppskattade det lika mycket :D
 
red några varv, och ja förutom ryttarmissarna var han helt PERFEKT!
sen tog vi ett sita varv i skritt och en sväng i skogen sen mot stallet igen!
 
Första racet på slingan!
Nu går de i en hage lite längre bort, med massa gräs. det bästa är dock att jag slipper gå om jag inte vill. det finns nämligen den perfekta lilla stenen så man kan hoppa upp och rida till stallet<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0