Brev till mig!

Detta inlägg är skrivet 2013-10-19 09:30
 
Hej 18åriga Erika som tar studenten imorgon!
Imorgon är det din tur att ta STUDENTEN!
Du har kämpat dig igenom alla skolår och nu väntar högskolan!
Det har absolut inte varit lätt, det har varit många tårar men också mycket goda skratt!
DETTA ÄR DIN DAG! NJUT OCH VAR GLAD!
GRATTIS FRAMTIDSERIKA!
 
Nu tänkte jag att jag ska berätta vad jag ska göra idag!
jo,  nu ska jag fixa mitt rum. sen ska jag snart till Nevada! hur mysigt och kul som helst, jag vet bara inte vad jag ska göra med honom, kanske rida ut eller annars lär det bli något annat, haha jag har ingen aning!
ikväll ska jag iaf plugga!
Körkortsteori, är det skönt att ha fixat körkortet föresten? sen har jag lite No och svenska att göra!
nu längtar jag till min 18årsdag, första krogbesöket, studentkryssningen osv. och framförallt dagen som är för dig imorgon framtidserika, SJÄLVA STUDENTDAGEN!
 PÅ MÅNDAG ÄR DET MÖSSPROVNING

Kommentarer
Postat av: felicia

jag syntes at du er den beste storesösteren i verden og nå har du tatt studenten

2014-06-06 @ 21:16:36
URL: http://sefw.blogg.se
Postat av: felicia

jag syntes at du er den beste storesösteren i verden og nå har du tatt studenten

2014-06-06 @ 21:16:37
URL: http://sefw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0