människor jag stör mig på!

När människan som alltid ska ha rätt, men har fel men inte kan erkänna det! jag skulle egentligen kunna skriva mitt eget namn, för jag kan erkänna Erika kan inte ha fel!
Men jag tycker det säger sig självt, det kan vara kul ibland, men så J*vla jobbigt!
Människan som alltid ska vara värst!
Om jag har ont i huvudet, då är den jobbiga människan dödssjuk.
Människan som vet att den är duktig på något men säger till andra att den "suger"
tillexempel någon som är duktig på att fotografera (bara för att min kamera stirrar på mig) men som säger att alla 1399 bilder blev "dåliga"
Människor med för stort kakhål!
som tillexempel frågar om man ska träffas man svarar ja, och sen inget mer med det. irriterande!
Eller människor som säger predcis vad de tycker, ALLTID! visst är de bra, men hallå tänk en extra gång, Det har jag börjat att göra ;) efter att nästan ha blivit "busted" antal gånger så lär man sig.
Skulle kunna fortsätta att skriva dagen lång. Men jag skippar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0